Bram heeft afgelopen weekend DTV’84 vertegenwoordigd op de Special Olympics. Na een schitterende openingsceremonie op vrijdagavond op de ijsbaan, begon zaterdag het toernooi. Zaterdagochtend werden er divioning wedstrijden in het enkelspel gespeeld. Bram speelde prachtige rally’s en won 4 van de 6 wedstrijden. Ondertussen waren de fans ook binnen gestroomd, Jan, Klazien, Daan en Elja. Daan en Elja hadden prachtige shirts laten drukken om Bram aan te moedigen!! Na een lekkere lunch, was het tijd voor het dubbelspel. Samen met Henk Jonk uit Den Helder werd er fanatiek gestreden. Af en toe stond Henk in de weg, aldus Bram. 7 wedstrijden later stond hij samen met Henk op het 3e treetje van het podium en kreeg hij een mooie bronzen medaille omgehangen. Ff douchen en hup weer naar het Olympisch dorp voor de feestavond! Bram had nog genoeg energie over na 13 potjes tafeltennissen, want er werd nog een mooi feestje gevierd! Een goede nacht slapen en een lekker ontbijt zorgde ervoor dat Bram weer vol nieuwe energie begon aan dag 2 van het toernooi. In de ochtend speelde hij 3 partijen, allemaal in winst omgezet door Bram. Tussendoor nog even wat testjes gedaan bij Healty Athletes. ‘S middags werd er gestreden om de medailles. Bram zat in een poule van 5, en speelde vier hele spannende partijen. Mooie reddingen, prachtige smashes en tactische balletjes werden er gespeeld! Bram won al zijn wedstrijden, wat een feest, naast brons ook nog Goud! Tijdens de feestelijke prijsuitreiking nam Bram trots de gouden plak in ontvangst! Met een polonaise met alle aanwezigen werd het feestweekend afgesloten! Haarlem bedankt, op naar Drenthe in 2028!!








